Get widget here /
Powered by Blogger.

RSS

result sem 2(kemasukan januari-april/2010)

hari niee....afiq dari kelas ku telah mnyedarkan akuu atas sbb2 aku x dpt tengok resultku..upa2 nyaaa aku yg salahhh..hahhaaa..laptop ku lum install adobe reader..hahahaaa.....yang aku nie dok p marh uitm apahal?hahaha...ya ampunn yaaaa warga uitmm..hehehe
aku pown dngar kelam kabut meminjam laptop ibukuuuu......dengan pantas mencari laman web uitmm..dengan perasaan yg bergolakk ku teras login masuk uitm.
yeahhhh akhirnyaaa ku berjaya membuka 'mini transcript'..ku memejam mata dan beberapa kali mengucap bismillahirahmanirrahim.....waaaa punyaaa cuakk kuu asaaa..adoiii..isaw ku bukan kepalngggg.....
akhirnyaa terpancarlaaa resultku di hadapan skrinnn...hahahahaaa....resultkuu menurunnnn 0.07 ..hehehee..
aku sebenarnyaaa x twu apa yg aku rasaaa.samada heppy mahupun sad.....tpi ku dapt asa yg ku lebih kepada tersenyumm...ku gembira kerana xde paper yg perlu repeat....ku sngt gembiraaaa....tpi x dpt dinafikannn yg ku sdekit keciwa krana tdak berjya dapt anugerah dekan tuk sem nii..
apa2 pownn ku sngt bersyukurr ngan smua 2....3.29 bukanlaaa pointer yg terlalu rendhh...maybee...^^.. alhamdulillahhh

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment