Get widget here /
Powered by Blogger.

RSS

putus sahabt

fairuss...seorng lelaki yg bnyk mncabr kesabarn aku.cinta pertma akuuu...lelaki yg berjaya mengajar aku erti cinta yg sebenar.tpi disebabkan simpati aku terpksa lepaskan dya..aku thu keputusan aku tuk lepaskan dya pergi adlah stu kputusn yg mnyeksakan dyaa..tpi aku rasa e2 yg terbaikk..tpi hubungan kami masih diteruskan dengan persahabtn...selma beberapa bulan kami berkawn semulaaaa...akhinyaaa semalam dya bnar2 menyentak hatikuuuu...seorng lelaki yg aku hormati selama niee...benar2 membuatkan aku kecewa..kenapa fai?kenapa fai seolah olah nk permainkan gha?aku benar2 kecewa bla aku ucap slamat malam akhirnyaa dya mengeluarkan statement "awat x tulis slamt tngal trus?" Ya allahh betapa sedihnyaa akuuu....e2 ka yg dya harap slama nie?berdendamkah dya terhdp aku?faiii..butakah faiii..yg gha masih sygkan faii.slama nie gha tnggu setiap pngilan darii faii...malam tdi gha x sngkaa malam last kitaaaaa.aku kecewa sngtt..tpi aku redhaaaa.klo e2 yg terbaik untuk akuuu..mungkinnnn kami x ditakdirkan untuk bersama....akhirnyaaaa..aku bukan lagi kawn fairusss,,,nthlaaaaa.kekadg aku rasa seperti x kisah..tpi kekadg aku rasa sedihh kerana kehilangn dya sebgai seorg teman....mungkin juga dya tidak mahu lagi aku menjadi slh seorg tmannyaaa..mungkin dya dah borink ngan akuuu..okk..aku phammm..aku x mmpu jdi teman yg terbaik untukk dyaa.aku sedarr..slama nie pown dya x pnah dengar setiap nasihat darikuu...dya lebih slesa ngan nasihat dari kawn2 rapt dyaaaa.....emmmm...aku pasrahhhhh...tanx faiiii..kerana pernah menyayangii gha setulus hatiiiiii...tpi gha x pernah sngkaaaaa kita akan putus shabttt...gha sngt berkecil hati ngan ayat 2, n x mungkin gha akan lupaaaa....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment