Get widget here /
Powered by Blogger.

RSS

Jiwa yang KosOng

jiwaku sangat kosong...cuti yang membosankan, ditambah pula kesibukan mursyah zauji dengan sesi taarufnya di KUIS..benar-benar membuatkan jiwaku memberontak kerana tidak diberi peluang untuk berkongsi cerita hidup..hati kecilku menangis dalam diam...

entah mengapa lately aku sering moody dengan dia..maafkan daku..bukan niat ingin melukakan hati, tetapi barangkali ingin diberi perhatian lebih...terlalu mengada-ngada disitu..=_=...!!..

kadang-kadang aku sering terfikir apa ada pada cinta sehinggakan remaja terlalu "active" @ taksub dalam dunia "coupling"
aku sendiri hanya mnganggap couple tidak membawa makna apa-apa..
mengapa manusia mesti "bercouple" untuk menyatakan persaan cinta??? andai x "bercouple" x ley
dianggap mencintai ke????



yaa...aku mengaku, walaupun persoalan ini sering kali bertebangan di mindaku,tapi aku masih berhubungan
dengan mursyah zauji, 
ku akui, ada sesuatu yang istimewa pada mursyah zauji yang membuatkan aku sering kalah dengan perasaan sendiri untuk melepaskan dia
pada orang lain....
yeahhhhh...agak jiwang di situuuu..aku sendiri terasa geliiii
=_=





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Fynn said...

jiwang nak mati

*muntah*
*muntah*

Ameir Asyraf bin Rosli said...

Assalamualaikum mursyah zaujati....jgan lepaskan dku pergi...............jgan jgann........diri ini mursyah zaujun bgi mursyah zaujati...kuatkan pendirian kita....pernikahan tujuan impian kita bersama...

Post a Comment