Get widget here /
Powered by Blogger.

RSS

Final Exam yaNg ngelong!


Cuma tinggal satu je lagi paper yang aku kena berperang habis-habisan..LAW!! Tertekan study 2 memang xley nak kata apa dah la. Tiap-tiap kali study aku asa tertekan..aigoo...aku x puas hati laa untuk semua paper part 1 nie...arghhhh...degree memang susah...Masa diploma Lu aku x de laa asa tertekan sangat pas kuar dari dewan exam..tapi degree nieee...aiyoooo...bukan kata lepas kuar dari dewan, nak masuk pown aku dah asa nak luruh jantung aku..punya la cuak tahap gaban!!! lagi ngan masalah peribadi agiee...memang wat aku down la sem nie...

Kalo sem lepas belum Start exam aku dah x minat final exam...


Tapi untuk sem nie..semangat nak ambik paper 1st 2 kuat gilaaa...semangat nak abeskan sem 1 la kononyaaa..tapii past hadapi soalan degree..arghhhh...memngg asa nak bakor je semua ketas jwapan akuu....


memang aku x confident lansung ngan degree nie...haisyhhh..inie kaloo result aku jatuh nieee..pasti mamaku memulaka bicara cintanyaa ,

"haaaa.....2laaaa bercintaa agie masa study...kang result dah jatuh!!!!"potpett..potpett..blaa blaa blaaaa....

emmmm..x dapat den nak menjawab..kangg menjawab t kata melwan lak kan..tapi memang xde ketan sebab L.O.V.E laaaa.....semuaa sebab akuu niee yang malas nak study..

PADAN MUKA!!!!!..pastuu esokkk depan soalan examm..bleyy lakk dok watt mukaa stress kann..



tapii since mukaa akuu x seteruk nieee..kiraa ok la kann? niee dahh mcam hantuu mak limahhh..fuhh serammm...memang xda orang focus lam dewan klo nmpak muka aku camnie..semua dalam kebasahan( nak tencing)

aku pown x knai pmilik wajah ayu nie..maaf ambik tanpa izin
apa pownn skunkk nieee..aku tawakal je laaa......hope masih berjaya kekalkan pointer 3 ke ats...








  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Asma Amira said...

gmbr 2 bdk uitm kedah..nama dia farah :)
aku pernah la kwn ngn dia time pentomen mandarin sem lpas

MiszJijIeha said...

alammkkkkkk..kantoiii sudaaaaa.waaaa..cek tkut dyaa mrahh laaaa ambik gmbr tnpaa izin..huhuhuhuhu..hope dya sportinggg

Post a Comment