Get widget here /
Powered by Blogger.

RSS

yey!! cuti lagii!!!

wah, dah lama aku x berdating ngan diary aku nie...penat laaa katakn sejak menceburkan diri dalam dunia perniagaan nie..ahhaha..berniaga la sangat.....tpi sangat best...!sesuai laa ngan course yang aku ngah belajar skunk..."MARKETING"...

.x sangka gakk aku dapt bertahan dah nak hampir 3 bulaan...bnyak btoii tekanan perasaan masa mula-mula aku kat situ....besalaaa...pekerja yg baruu nak biasakan diri ngan pekerjaan...

jurujual & juruwang...nie laa pekerjaan pertama lam hidup akuu..sebelum nie aku x pernah lansung bekerja cari duit sndri...pengalaman nie ada pahit manisnyaaa...yang manisnya bnyak sangt..tpi yang  pahitnya SEMINNGU SEKALI JA CUTI!!!!1..mak oiii..memanggg sesak nafassss....masa tuk bersama family cuti sem nie pownn terpaksalaa aku korbankan demi mencari duit tuk sem depan...

rinie aku cuti....malas la plakk akuu nk kuar jalan2 or g shopping...ikutkan hati memng nk g shopping tuk raya...al maklumlaaa berkerjaa mana laaa ku sempat beli apa2 agie tuk persiapan raya...tpi mlas la nk kuar...asa best lakkk kloo berkepit ngan adik2 kat umh nie...rindu sngt..tiap hari g keja aku jadi x sbrr nak balikk sebab rindukan family...yelaaa..bulan depan aku dah masuk belajar..kat JOHOR lak tu...memngg x dapt jumpa adik2 kesyngan aku dah lerrrr....menahan rindu je la....

adik bongsu

adik 1st

buka posa japgi aku nk blanja depa mkan apa lak yer?...minggu lepasss dahh blnjaa kfc...tpii x abes pownn..ngekk toiii....diet ke apa depa niee.....emmm...xpelaa..apa peee akuu dptt berbukaa ngan familyy riniee..bestnyaaaaaaa dapat cutii!!!!!


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment