Get widget here /
Powered by Blogger.

RSS

lelaki ini

    salamt pagi duniaaa...emmm pagii niee watt pertama kalii akuu berpeluang untukk mencoretkan segalanya yang aku rasakan...ponteng klas??heheheheee..seronoknyaaa ponteng kelsaa...org lainn sibuk mentelaah pelajaran..akuu sedap2 jaa tidur lam bilikk..nie pown akuu terjagaaa sebab ada org tepon akuu pagi2..haisyyyhh megangu tdorkuu btoilaaa..hmmm

    pagi nie aku asa lebih tenang dari semalam,,maslhhku dengan mursyah zauji pownn dah slesaiii...emmm pas pertengkaran 2 aku baruu sedarr yg akuu nieee jenis yang x perthankan hubungan sendri...saat akuu meminta kata putus dari dyaa, dyaa bersungguh2 membantah..baruu akuu sedarr dalamnyaa cinta dya untukku..maafkan dinda ye kandda...masuk kali niee dahh 2 kalii aku memintaa perkara yang sama..sedagkan jauh d sudut hatii aku x merelakan pemergiannyaa..tapii napa aku masih lakukan?emmm...ego barangkalii..beginilahh akuu.,dulu, kini  n mungkin x selamnyaa...akuu akn cuba berubahh....akuu nk beri dya kebahgian hingga terciptanya hari bersejarah antra kami...ijab dan kabul...aku amat2 berharap ijab dan kabul antra kamii akan termakbul jua suatu hari nanti...doakan kami akan bahagia hingga ke akhir hayat...walau apa terjadi aku tetap mengharapkan dya yang menjadi suamii kuuu....kerana lelakii seperti dya terlaluu sukar untuk dicarii...hatinya yang lembut, sikapnya yang selaluu mengalah...kasih sayngnya yang tngii n imanyaa yang mampu membimbing aku, membuatku aku terasa yang dya adalah satu anugerah dari Illahii untukku...
                                           
   

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Ameir Asyraf bin Rosli said...

Diri ini tak kan pernah menang untuk dirimu..diri ini tak kan pernah kalah untuk memenangi hatimu..
Dirimu yang terbaik buat diriku..Inshaallah..kita akan bersama dengan ikatan pernikahan..amin amin amin

Post a Comment