Get widget here /
Powered by Blogger.

RSS

aku terlalu merindui mereka

lewatnyaa aku tdor malam nie...
pkirankuu terganguu..
terlaluu merinduikan insan2 di utara...
rindukah mereka padaku?
buat mama.....
sihatkah mama di sana?masih sakit lagikah kaki mama?
masih rasa sengal2 badan lagi kah?
mama selalu mengadu padaku, yang beliau sudah tidak kuat lagi untuk
berdiri , berjalan or duduk dalam tempoh yang lama.
andai aku sudah bekerja
ingin sekali aku membeli sebuah kerusi yang mampu
member keselesaan pada mama...
ala2 kerusi ogawa nie la kan
selesaa gituu...sesuai untuk mama=)
wahh..wahhh.wahhh.....
alangkah bahaginya mama andai dapat merehatkan diri
di atas kerusi nie kan?
emmmm..insyaallah mama..suatu hari nantii pasti aa
belikan buat mama tersyang.

buat adikku...kak aa sngat merindukanmu...
taun nie ikmal UPSR kan...
wahhhhh dahh tua dah adikku...ceptnyaa masaa berlalu
baru ja ku rasakan saat mngendong adikku
basuh kencing berak adikku...
alahaii dahh besorr dahh....chubby udahh adikku sorang nieee

ikmal,
rindulaaaa....saat2 makan disuap ikmal
heheheeee....teringat ayat2 yang akan disoal
setiap kali aku meminta dya untuk menyuap aku makan..
"asyik ikmal ja yang kena suap. suwh la abg nasrul plak"
hahahhahaa....memang xlaaa aku nak suwh "abg nasrul" suap akuu,
"abg nasrul" nie merangkap adik pertama akuu
dah tngkatan 6, xkanlaaa nak suwh dya suap akuu
hahahaaa......sesunggunnyaa adik ikmal nieee
masihh lum tahu apa2....emmmmmm
tapi ikmal dah makin meningkat besar....
makin lama makin timbul perasaan malu
untuk dya suap aku makan...
mungkin tahap2 baligh dah ada kat diri dya?
adik ikmal baligh?
hahahaaaaaaa..memang akulaa org pertama yang x percaya if dya baligh
lam usia muda nieee..
sebab dyaa memng berperangai budak2..
tapi agak matang gaklaaa. cuma
masihh adaa sikap manja lam dirinyaaaa....

buat satu-satunyaa abg yang aku ada,
dahh lama sangt x tatap wajah ken....
on9 fb pown ken dahh jarang...
dengar cite past nie nak g kemboja plakk ek?
emmmm...ntah sempat tidakk kitaa jumpaaa aa balikk cuti nie..
hopee sempatlaaaaa.....

buat kakak2 kuuu pulak....
masing2 dah makin buzy ngan keja skunkk niee kann...
heheheee...kitaa dekatt jaaaa
tpi aa mintaa maaf ekk, stiap kali
k.long n zati ajak kuar mestii aa menolakkk.
seriusss.bukann niatt nakk menolakkk..
tapiii mesti ada jaa halangn
test laa, quiz laaaaa
adoiiiiii....arap akak2 semuaa phamm..hehheheheheeee...teringat
saat2 maniss bersama..
walaupun jauh..keluarga tetap di hatii...

and the last one....
inielahhh satu-satunyaa insan yang palingg ku rinduii.....
insan yang paling mengambil bert tentang diriku
insan yang sentiasa ada di saat aku kesedihan,
insan yang sanggup bersusah payah datang ke mari,
insan yang segala-galanya buatku..
inilahh mursyah zaujun...
insyaallah kami akan bersama
menjalinkan satu ikatan yang sah d cc islam.
akuu selalu berdoa agar Allah permudahkan hari2 kamii
dan permudahkan apa yang telahh kami rancang untuk tahun hadapan...
ya allahh...sesungguhnyaa akuu terlaluu merindukan dyaa....
engkau peliharalah dya sepertimana engkau memelihara akuu....
malah dyaa layak untuk mendapatkan yang lebih baik
dariku...
 kasih sayangnya tiada bandingan
hubungan jarak jauh, bukanlah penghalang dalam percintaan..ini lah dugaan buat insan bercinta..
aku sukakan dugaan inii....ehehehhehe...hubungan yang jauh nieee
telah menyemaikan perasaan yang kuat antara kami
dan alhamdulillahh...
bertahan sampai ke hari ini...
aku berjanjii pada diri sendiri...tidak akan meninggalkanya
kecuali dengan perintah dari Illahi...
kerana dya adalah anugerah cinta buatku...






  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment